Forex trading brokers ratings


Forex Brokers Upewnij się, że ich prowizje lub spreadów są niskie Sprawdź, czy ukryte prowizje od wypłat itp. Sprawdź, czy oferują dobrą platformę handlu internetowego lub aplikacji mobilnej Poszukaj wspaniałego rozporządzenia dotyczącego depozytów na rynku forex W Stanach Zjednoczonych renomowany broker walutowy będzie członek Narodowego Stowarzyszenia Futures i zostanie zarejestrowany w US Commodity Futures Trading Commission jako Merchant and Retail Dealer walutowych kontraktów terminowych. Broker będący członkiem Stowarzyszenia Narodowego Futures i podlegający przepisom CFTC będzie informował o tym i jego numerze NFA na swojej stronie internetowej, zazwyczaj w sekcji dotyczącej nas i na każdej stronie internetowej. W Wielkiej Brytanii brokerzy są regulowani przez Financial Conduct Authority (FCA). W innych krajach istnieje specjalny regulator odpowiedzialny za brokerów forex. Każda platforma powinna mieć prawną wskazówkę, że jest zarządzana przez taki organ, w interesie ochrony depozytu. Oferta każdego z pośredników może różnić się pod względem dźwigni finansowej i marży. Brokerzy Forex oferują różne kwoty dźwigni w zależności od pośrednika, np. 50: 1 lub 200: 1. Zdolność do wyboru dźwigni handlowej pragnie umożliwić lepszą kontrolę ryzyka. Różni brokerzy mogą oferować różne prowizje i rozliczenia. Broker korzystający z prowizji może pobierać określoną część spreadu, różnicę pomiędzy ceną oferty a ceną transakcji. Jednak większość brokerów reklamuje, że nie pobierają żadnych prowizji, a zamiast tego zarabiają na szerszych spreadach. Im szerszy zasięg, tym trudniej będzie zarobić. Popularne pary transakcyjne, takie jak EURUSD i GBPUSD, będą miały typową tendencję do spreadu niż w przypadku cienkiej pary handlowej. Przedsiębiorca powinien porównać spready na parach, w których handlowiec preferuje handel z brokerem lub brokerem. Różni brokerzy oferują różne warunki depozytów i wypłat. Każdy broker forex ma określone zasady wycofywania konta i finansowania. Brokerzy mogą zezwalać posiadaczom rachunków na finansowanie rachunków online kartą kredytową, za pośrednictwem płatności ACH lub za pośrednictwem systemu PayPal lub przelewem bankowym lub sprawdzeniem osobistym lub biznesowym. Wypłaty można zwykle dokonywać czekiem lub przelewem bankowym. Broker może pobierać opłaty za jedną z usług. Oferta par waluty może również różnić się w zależności od brokera i brokera. Wielu maklerów oferuje tylko główne kierunki, a następnie kilka małych par. Istnieje jednak wiele mniej kupowanych par, które zasługują na uwagę, a być może warto szukać brokera, który oferuje wiele różnorodności. Łatwość korzystania z platformy handlowej jest kolejną ważną ofertą oferowaną przez pośrednika. Platforma powinna być łatwa w obsłudze, wizualnie przyjemna i mieć wszystkie narzędzia, które przedsiębiorca lubi używać. Przedsiębiorca nie powinien mieć problemów ze współpracą z platformą, tak aby podczas handlu nie było błędów. Jednym z innych czynników, które mogą mieć wpływ na wybór brokera jest obsługa klienta. Może to różnić się od jednego maklera do drugiego. Trading forex to 24-godzinna działalność, więc twój broker powinien z pewnością oferować pełną obsługę klienta. Powinna być również szybka interwencja, jeśli masz problem z wycofaniem środków, typowy problem z platformami forex polega na tym, że może to być niezręczne, starając się zyskać zyski. Twoja platforma powinna mieć konsekwentną politykę wycofania, a jeśli coś pójdzie nie tak, obsługa klienta powinna interweniować bez zwłoki lub w dowolnym momencie. Podobnie, jeśli występuje problem z obrotem, to znaczy, jeśli oprogramowanie handlujące działa nieprawidłowo, usługa obsługi klienta powinna ułatwić Ci swobodny handel bez żadnych pytań. Czy możesz zaufać opinii użytkowników forex brokerów Dyskutowaliśmy nad dodaniem sekcji recenzji do każdej z naszych stron brokerów, ale w badaniu innych witryn walutowych jest jasny: wiele złych doświadczeń z konkretną firmą sprowadza się do naiwności lub niedoświadczenia z handlem rynków. To łatwe dla osób, które sprzedały marzecie online, aby czuć się oszukany, jeśli szybko tracą kapitał - ale to wina handlarza, brokera lub strony internetowej lub listy dyskusyjnej, która sprzedała je na marzenia, aby rozpocząć Podobnie z powodu ogromnych kwot płynących codziennie przez rynki finansowe, nie jest trudno znaleźć podejrzane recenzje, albo absurdalnie pozytywne oceny sugerujące, że były napisane przez pracownika z małego pośrednika czasu lub agresywnie negatywne posty wydaje się być próbą pozbawionych skrupułów brokerów, aby wymazać swoich konkurentów. Krótko mówiąc, jego bałagan. Co zatem jest przedsiębiorcą, który ma dokonać oceny platformy? W naszej opinii jednym z najlepszych kroków, jakie można podjąć, jest wybór brokera, który jest regulowany przez organizację, która ma zęby. Choć stary regulator brytyjski, FSA, często stosował niedawno podejście do regulacji, w ostatnich latach podjęli bardzo trudną linię z brokerami. Może to oznaczać bardziej pracowity proces rejestracji, ponieważ muszą one teraz spełniać surowe wymogi dotyczące prania brudnych pieniędzy - ale z kolei oznacza to, że i partnerzy, którzy reklamują je, są ściśle ograniczone do roszczeń, które mogą zrobić, dzięki czemu wiesz, że nie jesteś zbyt wyprzedaż . Muszą też spełniać znacznie rygorystyczne procedury licencjonowania i księgowania, dzięki czemu wiesz, że Twoje pieniądze są bezpieczne. Skorzystaj z naszej listy porównawczej brokera i podaj własne opinie Aby wybrać między regulowanymi maklerami, sugerujemy, aby dobrze przyjrzeć się oferowanym przez nich produktom i jakości ich oprogramowania handlowego. Zarejestruj się na konto demo lub weź ofertę bez depozytu i przetestuj wody - czy widzisz, że używasz tej platformy codziennie Czy reaguje na Twoje transakcje, czy też jesteś świadkiem poślizgu w umieszczaniu lub zamykaniu pozycji Porównanie zalet i wad z każdej platformy handlowej i dokonywać świadomego wyboru, czy lepsza platforma jest warta wypłaty wyższych opłat, czy też jeśli uproszczony interfejs lub funkcje, takie jak handel społeczny, są warte zapłaty. Wymieńmy tylko forex brokerów czujemy, że spełniają ścisłe kryteria, ale priorytety mogą się różnić - upewnij się, aby zbadać każdego maklera w całości, a nie wybierając dla firmy z największym bonusem powitalnym. Forex Recenzje Forex-ratingi przedstawiają forex brokerów opinie oparte na klientów 39 indywidualnych doświadczeń handlowych. Najbardziej przydatne recenzje pozostawili przedsiębiorcy, którzy mają prawdziwe konto z określonym brokerem. Udostępniamy Ci dostęp do tych danych, oferując w ten sposób dużą zaletę dla początkujących i doświadczonych przedsiębiorców, ponieważ naprawdę trudno jest wybrać idealnego pośrednika. Ale jeśli dobrze zbadasz te informacje, może ułatwić zadanie wyboru właściwego maklera. Jest to idealny wariant, który pozwala Ci przeanalizować recenzje forex opublikowane w naszym rankingu przed podjęciem ostatecznej decyzji. Oceniając najlepsze firmy forex przeprowadziliśmy poważne badania, aby uniknąć oszustw i oszustw na liście maklerów39. Możesz w pełni polegać na forex brokerów przeglądu na temat każdego konkretnego uczestnika i upewnij się, że został napisany bezstronnie przez prawdziwego przedsiębiorcy. Dlatego gorąco polecamy zbadanie recenzji, wybierając spośród wielu różnych pośredników działających na rynku walutowym. Cenimy naszych klientów i chcemy, aby uniknęli ryzyka. W tym celu dostarczamy comiesięczne wyniki głosowania podsumowujące wszystkie procenty głosów za i bez udziału w głosowaniu na jednej liście. Wyniki głosowania są bezstronne, a każdy zarejestrowany użytkownik może opuścić opinię z dowolnego maklera forex z listy. Ważne jest, aby dokonać właściwego wyboru, jeśli chodzi o wybór wiarygodnych opinii brokerów na temat spółek forex, nie można lekceważyć w tym celu. Trudno jest lekceważyć możliwość, z jakiego możesz się spotkać w witrynie: otrzymujesz potwierdzenie z najnowszymi i najgorętszymi komentarzami innych przedsiębiorców, którzy ujawniają istotne szczegóły ich dobrego i złego doświadczenia handlowego z niektórymi brokerami. Zespół ds. Ratingu walut niekoniecznie dzieli się wszystkimi opiniami, ale stajemy na stanowisku, że wszyscy, którzy chcą być wysłuchani, powinni być słyszani. Szanse są, niektóre z przypadków opisanych przez naszych odwiedzających nie są oparte na faktach, które można udowodnić. Ale niezależnie od tego, uważamy, że głównym celem każdego przeglądu brokera forex jest złagodzenie innych handlowców życie w forex pomagając im uniknąć błędów już dokonanych przez kogoś innego. Każda osoba, która jest nowa na naszej stronie, ma przyjemność wyrzucić niepewność i napisać własne recenzje na temat forex brokerów tutaj. Pamiętaj: Większe przypadki handlu fx są szczere, większa jest obiektywność na rynku walutowym. Top Forex Brokers Recenzje Komentarze Wow, pracowali z nimi tak długo. Jestem tu tylko przez 7 miesięcy, ale tak wiele rzeczy się wydarzyło w tych miesiącach, które zdobyłem wiele doświadczeń, i to było dobre. Nie zawodzi, brak błędów, dobre usługi. Kiedy dałem mi wypłacić pieniądze przez 5 dni, za długi dla mnie, ale evrthing elses w porządku) bardzo lubię być handlowcem w InstaForex, a najbardziej lubię w InstaForex jest handel z wykorzystaniem systemu InstaForex PAMM, jestem użytkownikiem PAMM Handlowiec. Wszystko zaczęło się, gdy nie miałam wystarczająco dużo pieniędzy, aby zdeponować się w handlu, gdy wierzę w moje umiejętności handlowe, aby móc zarobić dużo zysku z InstaForex, wreszcie używam programu PAMM Trader. Z PAMM Trader mogłem szukać i otrzymać modal od inwestorów, którzy chcą ze mną współpracować, nie obracając się tym programem, nie martwiłem się o handel w tym czasie, że nie byłem modalny dla depozytu ani przez dziewięć miesięcy, gdy PAMM Trader I otrzymywał USD 550. Jestem bardzo zadowolony z PAMM InstaForex, ponieważ pomaga mi w handlu. Edukacja sekcji z Admirał rynku jest musi przeczytać naprawdę cieszyłem się ich blogów i artykułów. Zalecane dla każdego, kto korzysta z InstaForex ponad 2 lata, zapewniają dobrą obsługę. Głównym powodem dołączenia do InstaForex jest ich ładna platforma. Zasadniczo jestem handlowcem PAMM więc potrzebujesz solidnej platformy, gdzie mogę zarabiać w sposób ciągły. Jeśli nie mogę zarobić, nikt nie inwestuje na moje konto. Dzięki swojej platformie mt4 mogę bez problemu zastosować własną skalpowanie. Mają szczelne rozprzestrzenianie się, brak poślizgnięcia i szybka realizacja. Więc mój wskaźnik zysków i strat 43:37. Inwestorzy PAMM są gotowi zainwestować moje konto. Co miesiąc zarobiłem około 2000 dolarów na moim koncie PAMM. Jestem zadowolony z tego. Polecam przedsiębiorcę eksperymentowemu InstaForex w handlu PAMM. Bez pracy nie ma kołaczy. Chodzi o forex w ogóle i szczególnie w szczególności. Natknęłam się na tę kruchość za pomocą zaleceń mojego przyjaciela. Brak wcześniejszych doświadczeń i zrozumienie handlu walutami. Wziąłem kursy w handlu z brokerem, również obejrzałem wszystkie bezpłatne seminaria internetowe. Cała idea polegała na wyciągnięciu niezbędnych informacji i zastosowaniu go do handlu walutami. I na kontach demo, a następnie otworzył Cent acct, a następnie ECN i są prawie gotowe, aby przełączyć się na klasyczny z minimum równowagi 2000. Myślę, że 0.1 rozprzestrzeniania nie jest zbyt duży. Jednak handel na rachunkach odsetkowych i odsetkowych ma swoje zalety, ale pociąga za sobą więcej wydatków. Podsumowując, broker oferuje komfortowe środowisko handlowe tworzone do pracy na rynku walutowym. Zacząłem od 200 dolarów z konta i zarobiłem około 700 zysków przez 11 miesięcy. Hej, Lucasie. Czytałem Twoją opinię na temat ETX. Bardzo zaskakujące Mam nadzieję, że mój komentarz dotrze do ciebie w końcu. W tym momencie nie musisz natychmiastowego wsparcia w utrzymaniu marży lub otwartych pozycji. Wszystko to odbywa się automatycznie według standardów i postępu technologicznego. Mam kilka kont w ETX i nigdy nie miałem sprawy, gdy zasady i regały były naruszone. ETX jest znaną marką w przemyśle walutowym. Naprawdę nie mam obaw dotyczących wykonania, aby skontaktować się z obsługą, ale zawsze otrzymuję odpowiedź w razie potrzeby. Mój przyjaciel pracuje w Etrade. Mam konto handlowe i nadal aktywne, ale inwestycje są dla mnie atrakcyjne. Jednak etrade ma wiele rozwiązań dla dzienników handlowych, podmiotów zajmujących pozycję i inwestorów długoterminowych. Ich platforma sieci WWW umożliwia robienie wszystkich tych rzeczy jednocześnie. To wykorzystanie platformy sprawia, że ​​czuję się jak guru świata finansowego. Początkujący tutaj Dzięki Admiral Markets, byłem w stanie znacznie poszerzyć swoją wiedzę o forex. Teraz mogę zrozumieć wykresy, konkretne informacje o rynku, itp. Nie jestem ekspertem YET, ale jestem tam. Moje najlepsze doświadczenia podczas korzystania z hot 2017 bez depozytu z FreshForex. To najlepsza oferta jakie kiedykolwiek widziałem na rynku Witam, po prostu chcesz porzucić kilka słów na poparcie łatwych fx. Mam konto na żywo z nimi, wcześniej znane jako konto na żywo Easy-Forex. Mają wiele rynków w handlu. Nawet jeśli handluję tylko z futures i forex. Obsługa klienta była na najwyższym poziomie z szybką reakcją. Kierownicy jasno i profesjonalnie dyskutują na wszystkie pytania i pytania, które mam. Możesz również dostosować swoje potrzeby do konta zgodnie z preferencjami i stylem handlu. Wygląda na to, że ten broker jest konkurencyjny w porównaniu do innych firm. Z drugiej strony oprogramowanie handlowe i usługi są o wiele bardziej atrakcyjne i łatwiejsze w użyciu niż w innych firmach. Mam również możliwość korzystania z funkcji sygnałów handlowych, które są prawdopodobnie głównym konkurencyjne rozwiązanie wśród pośredników, z którymi handlowałem. Oprócz rozwijania strategii handlowej, broker oferuje skuteczne oprogramowanie i dane dla ciągłej innowacji procesów i ulepszania strategii handlowych. Lubię konta demo, które oferują. Nauczyłem się sprzedawać waluty na demo MT4 przez ostatnie 3 miesiące i mam jakiś sukces. Również mają dużo informacji, jak handlować na swojej stronie internetowej. Ten broker jest zorientowany na klienta. Teraz chcę spróbować na koncie na żywo i złożyć kilkaset dolarów. Mam nadzieję, że obsługa i realizacja na żywo nie będą gorsze niż na demo. Myślę, że FreshForex jest legit, ma bardzo ścisłe rozprzestrzenianie się lub wykonanie. W adidtion, mają dość szybkie metody wypłaty depozytów. Użyłem ich z mt4 jego naprawdę wielki i szybki nawet w wiadomościach. Jestem konserwatywnym handlowcem i zacząłem handlować z InstaForex, otwierając konto z minimalnym depozytem tylko 1 i wybieram dźwignię 1: 100. Lubię swoją platformę handlową, która wykonuje bardzo szybkie wykonanie. Uważam, że warunki handlowe InstaForex są przezroczyste, a niektóre bonusy takie jak Bonus bez depozytu, 30 do 250 bonusów są dla mnie dobre. Widziałem, że Instaforex dostarcza wiele rzadkich walut, a te waluty oferują wiele możliwości. System Wycofania działa szybko. Dzięki Instaforex za najbardziej profesjonalną działalność handlową. Broker DIF jest bardzo silną marką o długiej historii. Jeśli nie zrozumiesz wszystkich aspektów obrotu rynkami finansowymi, to na pewno nie jesteś gotowy do handlu. Mówię ci więcej, jeśli będziesz robić zakupy, najprawdopodobniej będziesz tracić pieniądze. I to nie ma znaczenia, jeśli handlu najgorsze dif lub najgorsze brokera na naszej planecie, wynik będzie taki sam. Praktykuj więcej, dowiedz się więcej, a ten pośrednik obejmie resztę. Cóż, oto mój przeglądu w tej firmie. Jego stosunkowo nowy australijski broker. Zapewnienie dostępu do najbardziej wymaganych usług i platform. Kupiłem MT4 i testowałem dwa różne typy kont - demo i ECN. Najciekawszą częścią jest to, że nie znalazłem żadnej dużej różnicy. Moje przejście z demo na prawdziwe konto było bez żadnych kłopotów i niespodzianek. Uważam, że jest ważne dla wszystkich rodzajów handlowców, zwłaszcza dla nowych przedsiębiorców. Przez około 7 miesięcy handlowałem z Ducascopy i ogólnie mówię, że moje doświadczenia z nimi zostały znacznie radykalnie poprawione. Klasy mistrzowskie, które trzymają, są bardzo pouczające, chciałbym tylko, aby były otwarte seminaria internetowe na rynkach akcji i futures. Widzę też, jak mój styl obrotu zmienił się w ciągu 7 miesięcy. Takie jak zarządzanie kapitałem i rozpoznawanie wzorów są mocno podkreślane we wszystkich ich seminariach i kursach. Cieszę się, że mogę handlować z Ducas i zobaczyć, jak moja równowaga stopniowo rośnie z upływem czasu. Prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalny i wiarygodny broker walutowy w Europie Jeśli starasz się znaleźć dobrego brokera z doskonałym wsparciem i szybkim tempem, musisz spróbować handlować liteforexem. Mam dwa konta handlowe z tym procentem vroker i ecn. Konto Centa używam do testów i konta ECN, które używam w moim ogólnym handlu. na koncie centyma mam prowizje czasami, ale na koncie ECN nie mam żadnych problemów, a zarabiam pieniądze z tym brokerem. możesz im ufać. Nie mam co liczyć na tę firmę. Patrzyłem na brokera z wielu stron, ale nadal nie miałem powodu, aby przejść do innego. Naprawdę nie mają poślizgu. Leverage zaczyna się od 1: 200 dla forex i 1:20 dla zapasów. Mam dostęp do danych na drugim poziomie. Firma Colmex nie dysponuje biurkiem handlowym i oferuje sześć różnych platform handlowych. Używam wszystkich funkcji bez wahania czy są to bonusy czy promocje promocyjne. W zależności od ilości pieniędzy na koncie można uzyskać lepsze warunki i indywidualne wsparcie. Od mojego pierwszego handlu nie miałem konfliktu interesów z firmą. Moim zdaniem jest całkiem przejrzysty. Otrzymali wpłatę w ciągu 24 godzin, ale muszę poczekać pięć dni, aby odzyskać zysk. Otrzymują prowizje od moich transakcji, ale nie chcę pozwolić mi wyciągnąć funduszy. Mówi, że trzymam się z dala od nich. Raz, za kilka godzin dostałem dziesiątki requotes i straciłem możliwości wejścia na rynek. Widziałem, jak ich cytaty idą w przeciwnym kierunku. Wiele razy widziałem, jak skoki cen (brak dowodów na tę cenę w dziennikach) spowodowały moje zatrzymania. Niestety, nie można uniknąć sztuczek kupców, manipulacji kleszczy, itp. W mojej skromnej opinii, jedynym sposobem, aby nie stracić pieniędzy jest po prostu nie do pracy z rynkami DF. Przede wszystkim dziękuję facetom z biura za robienie moich doświadczeń i wyników handlowych wyjątkowo zyskiem w 2018 roku. Od roku 2017 prowadzę działalność od 2017 roku i przez ten okres studiował wiele kursów, książek i wykładów. Nigdy nie natknąłem się na pracę, tak wyraźnie wymawiając moje decyzje handlowe, analizę techniczną i zarządzanie ryzykiem. Moje zrozumienie wykresów jest wolne od błędów i łatwo rozpoznać możliwości wejścia na rynek. Jedyne co muszę wspomnieć to pewne problemy z realizacją zleceń, które zostały z powodzeniem rozwiązane przez wsparcie biura. Handel walutami nie jest dla wszystkich, ale z prawdziwym wsparciem od swojego maklera można wyeliminować większość fatalnych błędów i uniknąć dużych strat. Więc jest to firma z Wielkiej Brytanii, którą gorąco polecam. Zacząłem handlować od ponad roku i nigdy nie mam problemów z CMTrading. Jestem bardzo zadowolony ze swojego obiektu, zwłaszcza platformy Copykat, której inni brokerzy nie oferują. To naprawdę pomaga, ponieważ byłem początkującym w handlu na świecie, ponieważ pozwolił mi obserwować, jak ludzie handlowają i nauczyć się dużo od tych. Niedawno dołączyłam do programu IB. Podkreślają przejrzystość i wiele ciekawych ofert. CM Trading jest prawdziwym obiecującym brokerem, który szybko rozwija się w świecie handlu walutami. Przez jakiś czas chciałem wskoczyć do nauki ich materiałów edukacyjnych. Oczywiście są filmy YouTube, e-książki i takie rzeczy. Ale jeśli jesteś podobny do mnie i nie masz doświadczenia handlowego, musisz uzyskać coś bardziej użytecznego. Zapewniają one głównie ogólne informacje i nie ma praktycznego zastosowania. I znowu, 250, aby otworzyć konto mini nie oznacza, że ​​dostajesz ciasne rozproszenia i niskie prowizje. Ludzie tacy jak ten broker. Jednak okazało się, że jest wiarygodny. Spadek jest gorszy niż średnia wśród innych brokerów, ale oferują najbardziej wydajne platformy prawdopodobnie. Łatwa w obsłudze i intuicyjnie prosta. Jest to jeden z nielicznych brokerów, które powstały w latach osiemdziesiątych. W 1989 roku jest dokładne Nadal cieszymy się platformą, wycofanie było konsekwencją i łatwością, jak poprzednio, nawet teraz jako klient z Nigerii mogę teraz finansować mój instaForex z naira. Niedawno próbowałem systemu PAMM, ze względu na zajęty harmonogram mam, a obecnie dwóch profesjonalnych handlowców, którzy zarządzają moim kontem dla mnie był w stanie zarobić dla mnie co najmniej w ciągu tygodnia zwykle wycofuje się 600 od każdego handlowca poprzez przelew. Nie rozczarowałem tego, co tak często z platformy InstaForex, planując wrócić na platformę, aby móc handlować na pełnym etacie. Znajdź brokera Forex Fort Financial Services ReviewsForex Broker Recenzje i oceny Podobnie jak w większości innych firm, na rynku forex jest wiele oszustw i oszustw. Większość agencji zajmujących się egzekwowaniem prawa, a także agencje regulacyjne, wiedzą o tych oszustwach i ich pochodzeniu. Ale pamiętaj tylko poprzez skontaktowanie się ze wszystkimi osobami związanymi z oszustwem lub oszustwem będzie można uzyskać wyniki. W ciągu ostatnich kilku lat obserwowano stały wzrost oszustw i oszustw forex. Przedsiębiorcy na rynku Forex zawsze uważali się na oszustwa inwestycyjne lub oszustwa osób prowadzących sprzedaż walut obcych, a także pośredników zajmujących się towarami, którzy twierdzą, że klienci mogą dosłownie zarabiać na chłodnym poziomie bez podejmowania dużego ryzyka. Jeśli to brzmi fałszywą obietnicą - to prawdopodobnie to, co jest. W Stanach Zjednoczonych, Stany Zjednoczone Commodity Futures Trading Commission (CFTC) jest federalną agencją, która reguluje handel kontraktami terminowymi towarowymi, walutami forex oraz kontraktami na opcje. Działa przeciwko firmom podejrzewanym, że sprzedają walutę forex w sposób oszukańczy lub nielegalny. Sposoby, w jakie można się oburzać: Stop HuntingRunning Thats Immoral: Brokerzy Forex zawsze doradzają w sprawie faktu, że fakt, że prawie nie będziesz musiał stawić czoła zatrzymaniu się na tym rynku. Tej produkcji jest najśmielsze i największe roszczenia z nich. W rzeczywistości prawda jest taka, że ​​istnieje znacznie więcej forex stop uruchomiony niż jest na futures. Zatrzymanie na tym rynku jest prawdopodobnie takie same jak na rynkach kapitałowych. Podejrzany skok: Czasami, na wykresie brokera, następuje bardzo szybki wzrost świecy, gdy nic nie ma miejsca na wykresie anothers. Wskaźnik, na przykład stop loss, jest wskazany głównie jako wskazanie tego podejrzanego skoku. Zostaniesz zabroniony za wygranie zbyt dużo: Musiałeś słyszać, że wygranie często w forex może cię zabronić. Wygraj za dużo i zablokuj się na Forex, możesz zadać sobie pytanie. Ale to prawda. Pochylenie: Brokerzy twierdzą, że pobierają opłatę za trzypunktową transakcję w handlu dobrze znaną parą walut. Ale pipsy, które robią, mogą przebiegać na dwucyfrowe cyfry, na przykład 10 lub nawet więcej. Skieszył cenę, aby to zrobić. Ponieważ nie prowadzisz transakcji na giełdzie, twój broker może zaproponować Ci jakąkolwiek cenę. Skewing notowania cen: Zwykle, brokerów na rynku forex niskie ceny. Broker może po prostu podać cenę waluty podaną przez bank, który używa do handlu. Różne banki mają różne struktury wyceny walutowej. Nigdy nie dowiesz się, jaka jest prawdziwa cena, w przypadku braku centralnej wymiany, w której przepływają wszystkie ceny.

Comments

Popular Posts